Strategic marketing in fragile economic conditions

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Irene Samanta

Ngôn ngữ: eng

ISBN: 9781466662322 (hardcover : alk. paper)

Ký hiệu phân loại: 658.802 General topics of marketing management

Thông tin xuất bản:

Mô tả vật lý: xxi, 322 pages : , illustrations ; , 29 cm.

Bộ sưu tập: Khoa học ứng dụng

ID: 349849

"This book provides relevant theoretical frameworks and the latest empirical research findings relating to consumer confidence, marketing strategies, and the influence of trust during a time of economic crisis"-- Provided by publisher.
Includes bibliographical references (pages 274-314) and index.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH