Thiết kế tình huống dạy học kiến thức Hình học lớp 11 thông qua hoạt động trải nghiệm bài học STEM

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Phú Lộc Nguyễn, Thị Ngọc Yến Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2023

Mô tả vật lý: tr.13

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 354447

In this article, we will discuss some fundamental issues concerning STEM education, the various kinds of STEM-oriented teaching organizations, the STEM-oriented experiential teaching process of Math, the potentials of Geometry 11 in STEM-oriented teaching, and how to create teaching situations that apply Geometry 11 knowledge through STEM experiential activities.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH