Ứng dụng mô hình Lớp học đảo ngược trong dạy học đọc hiểu văn bản thông tin ở lớp 10

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Thu Trang Trần

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2023

Mô tả vật lý: tr.35

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 354755

In the contemporary era, enhancing teaching methodology is an alarming demand. When teaching 10th graders informational texts, not only does applying the “flipped classroom” model facilitate a more flexible learning environment and encourage students’ self - learning skills, but it also makes a major contribution to the process of fostering to improve digital literacy of both educators and learners. Based on the reasoning behind informational texts and teaching reading comprehension of informational texts, we propose several measures in terms of teaching reading comprehension of informational texts for 10th graders using the “flipped classroom” model before the lesson begins.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH