Phát triển năng lực tìm hiểu môi trường xung quanh trong môn Tự nhiên và Xã hội thông qua hoạt động trải nghiệm cho học sinh lớp 2.

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Cẩm Lệ Lê

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2023

Mô tả vật lý: tr.84

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 356809

 The article researches the theoretical basis of: The concept of energy to understand the surrounding natural and social environment
  the concept, type, role and meaning of the Youth Council
  It is affirmed that to design experiential activities in Nature and Society 2 subject, it is necessary to ensure 5 principles (Ensuring the concordance between theory and practice
  Ensuring objectiveness
  Ensuring the subject role of learners. students in the process of implementing the experience
  Ensure objectivity, science, regularity, and continuity in the process of students’ experiential learning
  To design an experiment, it takes 5 steps (Determining the requirements to be achieved by the lesson in Nature and Society in grade 2
  Finding out/surveying the conditions for organizing experiential activities
  Designing a plan to organize experiential activities
  experience
  Organization of experiential activities
  Evaluation of experiential activities).
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH