Thực trạng quản lý hoạt động tự đánh giá chất lượng giáo dục ở các trường tiểu học tại thị xã Hòa Thành tỉnh Tây Ninh

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Châu Như Ngọc Phan

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2023

Mô tả vật lý: tr.129

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 357063

At primary schools in Hoa Thanh town, Tay Ninh province, the accreditation of educational institutions has been carried out and continued to innovate and promote efficiency, contributing to maintaining and improving the quality of education. School education management levels have access to many modern and advanced management models. Through self-assessment, many schools have seen the current status of quality, strengths and weaknesses and have developed more realistic and effective quality improvement plans. The article illustrates the current situation of self-assessment of education quality management in primary schools in Hoa Thanh town, Tay Ninh province in order to enhance the management and educational organization of self-assessment activities to create the power to innovate education quality in the current context.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH