Những vấn đề đặt ra từ thực tiễn dạy học chuyên đề học tập môn Ngữ văn theo Chương trình Giáo dục phổ thông 2018

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Quan Thông Phan

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2023

Mô tả vật lý: tr.16

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 370949

 In current high schools, the practical implementation of theme-based teaching and learning in Literature, according to the 2018 General Education Curriculum, has presented opportunities and challenges for teachers, students, and administrative levels. The content of theme-based teaching and learning in Literature is quite extensive compared to high school students
  the allocated time is insufficient for teachers and students to fulfill their teaching and learning tasks
  arranging the teaching schedule encounters numerous difficulties and inconsistencies
  teacher assignments for delivering still exhibit a one-size-fits-all approach, lacking attention to the individual capacities, experiences, and aspirations of the educators
  the assessment and evaluation process remains burdensome, creating pressure for both teachers and students.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH