Exploring the challenges of efl writing assessment – A case study at Vietnam National University of Agriculture

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Tuyết Mai Trần

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2023

Mô tả vật lý: tr.72

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 371552

The critical role of testing and assessment in developing teaching, learning and designing curriculum is undeniable. However, the challenges of EFL teachers when assessing writing have yet to be paid adequate attention, leaving a gap for research. This qualitative research intended to find out the difficulties that EFL writing teachers at the Faculty of Tourism and Foreign Languages, Vietnam National University of Agriculture (FTFL, VNUA) had confronted. Through interviews, six participants shared their background knowledge, challenges in assessing writing, and their training needs for testing and assessment.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH