Thực trạng và biện pháp nâng cao chất lượng xây dựng trường mầm non theo quan điểm lấy trẻ làm trung tâm tại thành phố Hạ Long, tỉnh Quảng Ninh

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Nam Nguyễn, Thị Hồng Định Trần

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2023

Mô tả vật lý: tr.72

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 372229

This study aims to investigate the current situation and propose measures to improve quality in the construction of child-centered preschools in Ha Long City. The study used questionnaires for 10 managers and 110 teachers in 5 preschools about the current state of awareness of managers and teachers about child-centered education in preschools. Regarding the implementation of child-centered content in preschools, we investigated 10 administrators and 90 teachers in 5 preschools. The study has proposed 5 measures to improve the quality of building child-centered preschools.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH