Biện pháp chỉ đạo giáo viên nâng cao chất lượng tổ chức hoạt động học cho trẻ mẫu giáo theo quan điểm giáo dục lấy trẻ làm trung tâm

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Thuý Vân Phạm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2023

Mô tả vật lý: tr.141

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 373461

Child-centered education is a progressive educational perspective on the position of children and the role of teachers, contributing to orienting the operating process and building an educational environment in preschools. The teaching staff is the force that implements educational goals, playing an important role in determining the quality and effectiveness of education. Therefore, strengthening and fostering the professional quality of the teaching staff helps teachers to be strong in their professional skills, have good moral qualities, and have a new pedagogical style to promptly meet the innovation trends of the current education system. This article presents measures to direct teachers to improve the quality of organizing learning activities for preschool children from the perspective of child-centered education.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH