Vận dụng mô hình học tập trải nghiệm của Kolb vào dạy học hình chóp tứ giác đều

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Phú Lộc Nguyễn, Thị Thuỳ Hương Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2023

Mô tả vật lý: tr.7

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 377489

In this article, we will present Kolb's experiential learning model, which comprises four distinct stages. We have since employed this model in the context of teaching eighth-grade students about regular quadrilateral pyramids. Our aim was to foster their creativity and facilitate the construction of new knowledge, ultimately enhancing their mathematical proficiency in alignment with the 2018 General Education Program requirements for Mathematics.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH