Using mind mapping to improve English vocabulary learning for the 10th graders

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Quỳnh Trang Nguyễn, Thị Nhung Nguyễn

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2023

Mô tả vật lý: tr.10

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 377490

The study aimed to evaluate the effectiveness of mind-mapping technique applied to vocabulary learning for the 10th graders’ students. A combination of quasi- experimental research and research design was employed for collecting data. The findings revealed significant positive effects of mind mapping techniques on vocabulary learning for students. Furthermore, results from the pre-and -posttests between the experimental group and the control one pointed out that this technique brought back positive academic performance in teaching and learning English.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH