Thiết kế hoạt động trải nghiệm dạy học nội dung hình học và đo lường môn Toán lớp 3

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Duy Cường Lê, Thị Phương Nhung Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2023

Mô tả vật lý: tr.43

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 379258

During the teaching process, designing experiential activities will contribute to creating excitement for students, creating opportunities for students to explore and discover, thereby acquiring knowledge, contributing to developing students’ capacity. The article presents some theoretical issues about experiential activities as well as the process of designing experiential activities for teaching geometry and measurement content for 3rd grade students to improve the quality of mathematics teaching in elementary schools.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH