Factors influencing the intention to continue online learning of students at Tra Vinh university in Vietnam

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: My Dung Ho, My Ngan To

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Phát triển và Hội nhập, 2023

Mô tả vật lý: tr.110-124

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 379420

Research on factors affecting students’ intention to continue studying online at Tra Vinh University. Research on applying the technology acceptance model (TAM), successful information system model (ISS), and student satisfaction. Survey data from 312 students studying at the school are used. Structural Modeling (SEM) evaluates and validates the model. The results show that the quality of information, techniques - technology, interaction in the E-learning environment, perceived usefulness, lecturers, and learners themselves indirectly affect the intention to continue learning online through satisfaction. Management implications are also suggested, creating a basis for developing an E-learning system appropriate to the school and increasingstudents’ intention to continue learning online.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH