Sử dụng Phương pháp kể chuyện để dạy từ vựng tiếng Anh cho trẻ em

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Khánh Linh Trần

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2023

Mô tả vật lý: tr.16

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 379635

Storytelling is often promoted as a suitable methodological approach in teaching vocabulary to young learners. The writer conducted a classroom observation where storytelling is used to teach vocabulary. This article looks into the characteristics of young learners, teaching and learning of vocabulary among young learners and how storytelling, with its characteristics, facilitates that. With evidence from the observation, the strengths and weaknesses of storytelling in vocabulary learning and teaching are also discussed. Suggesting classroom implication of storytelling is mentioned.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH