Phát triển năng lực tự học của sinh viên khối ngành kỹ thuật thông qua sử dụng lớp học đảo ngược trong giảng dạy thực hành

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: An Bình Đặng, Thị Hồng Hoàng, Thị Thanh Vũ Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2023

Mô tả vật lý: tr.103

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 379737

Developing self-study capacity is a goal towards innovating teaching and learning methods in universities in general and technical universities in particular. Students’ self-study plays a very important role in determining the quality of their output, and this is also a factor that directly contributes to improving the quality of training at universities. Besides, self-study also contributes to improving students’ intellectual activities in absorbing and understanding new knowledge, training students to think independently, creatively, and solve problems. This article presents the solution “flipped classroom in practical teaching” with the goal of developing self-study and proactive capacity of engineering students.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH