Thiết kế chủ đề STEM trong dạy học môn Tự nhiên và Xã hội lớp 3 nhằm phát triển năng lực vận dụng kiến thức, kĩ năng cho học sinh

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Thu Hạnh Dương, Thị Diệu Phương Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.96

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 379939

The concept of STEM learning is integrating intra-subjects or multidisciplinary subjects to create something greater than the sum of its individual parts. This dissertation proposes designing STEM lessons according to the instructional model in teaching social sciences for grade 3 students to develop the ability to apply knowledge and skills. Applying the process to design and illustrate STEM projects such as the “mini desk calendar” when teaching the lesson “Relatives and Family fond memories” in the unit “Family”.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH