Sử dụng bài tập tình huống trong dạy học Chủ đề Nấm, Vi khuẩn môn Khoa học ở tiểu học

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Khương Hoài Lam Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.102

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 379941

A case study is a type of exercise that contains learning or practical situations that cause cognitive conflicts for students, requiring them to apply knowledge, skills or learn more knowledge new to solve situations, thereby gaining knowledge and forming skills and abilities. Based on the analysis of the curriculum and content of the topic Fungi and Bacteria in elementary school science, I have designed a system of case studies. When using situational exercises, teachers ask students to research and solve situations, thereby training students’ ability to apply the knowledge and skills they have learned.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH