Vận dụng lý thuyết kiến tạo dạy học số và phép tính phát triển năng lực toán học cho học sinh lớp 3

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Hồng Khang Nguyễn, Thị Kim Châu Phạm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.188

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 379992

The theory of constructivism emphasizes the positive and active role of students in the learning process to build knowledge for themselves. Teaching according to the constructivist theory can create more favorable opportunities for applying new teaching methods in practical mathematics education in Vietnamese secondary schools, aiming to maximize the capacity to improve the quality of instruction. For the subject of Mathematics in grade 3, Numbers and calculations are one of the core topics. Therefore, applying constructivist theory in teaching helps students take ownership of their knowledge, seek and adjust their own understanding, ensuring that every day they increase their knowledge and skills.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH