Thực trạng các yếu tố anh hưởng đến năng lực tự học của học viên ở các trường sĩ quan quân đội hiện nay

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Hải Lý Hà

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.231

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 380027

 Over the years, military schools have constantly innovated and improved the quality of teaching and learning
  training cadres who are strong in political and moral qualities
  good at professionalism. Maximize learning capacity, creative thinking
  especially formed, developed and promoted the self-study ability of students. In order to form and develop self-study capacity for military school students, we need to identify and clarify the factors affecting the self-study ability of military school students. Currently, at home and abroad, there have been studies on objective and subjective factors affecting students’ self-study ability. However, there has not been any systematic and intensive research on the factors affecting the self-study ability of military school students.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH