Lý thuyết và thực trạng ứng dụng mô hình lớp học đảo ngược trong dạy học giáo dục thể chất ở trường đại học

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Minh Đức Nguyễn, Song Linh Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.279

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 380102

The flipped classroom is a form of active education that is identified as one of the important and highly practical improvements to standard pedagogical courses. To accurately determine the value of this method for Physical Education, through using the method of analyzing and synthesizing documents, this article evaluates the intrinsic and practical values of aiming to apply Using the flipped classroom model in Physical Education. The result of the article is to clarify some perspectives on the definition of flipped classroom, focus on analyzing the practical values of flipped classroom in teaching Physical Education, and at the same time give some suggestions. for Physical Education teachers in university-level teaching practice.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH