Thực trạng các hình thức của hoạt động giáo dục hòa nhập cho học sinh khuyết tật ở các trường tiểu học huyện Gia Lâm, Thành phố Hà Nội theo hướng phối hợp các lực lượng

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Băng Tâm Đinh

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.343

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 380157

This article focuses on clarifying the current situation of determining the goals of inclusive education, the content of organizing inclusive education activities, and the use of forms and methods of organizing and coordinating activities of forces participating in inclusive education activities for students with disabilities in primary schools in Gia Lam district and Hanoi city. From there, it helps Gia Lam district managers in particular and managers in general have a panoramic view to find effective solutions and improve the quality of organizing inclusive educational activities for students with disabilities in primary schools.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH