Vận dụng quan điểm quản lý chất lượng tổng thể vào quản lý đào tạo tại các cơ sở giáo dục đại học

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Anh Bình Trần

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.346

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 380158

 Total quality management (TQM) is the highest level of quality management, organized and implemented on the basis of inheriting quality control and quality assurance activities with a philosophy of continuous improvement aimed at satisfying customer needs. This article presents research on applying TQM to training management with a structure of 03 (three) parts: (1) Total quality management
  (2) Training management
  (3) Applying TQM to training management
  which highlights the TQM approach to training management as follows: (1) overall approach to the training process from input to process and finally output
  (2) continuous quality improvement with the PDCA improvement cycle
  (3) building the organization’s quality culture
  Besides, the study has proposed a Training Management model approaching the perspective of total quality management as a basis for continuing research on applying TQM to training management practice.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH