Sử dụng hoạt động ‘Hợp tác đồng cấp’ nhằm phát triển kỹ năng viết cho sinh viên không chuyên tiếng Anh tại Trường Đại học Văn hóa Hà Nội

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thanh Tâm Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2023

Mô tả vật lý: tr.54

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 380315

This study investigates the use of peer-collaboration to develop the writing skill for English non-major students. A mixed-method approach with the instruments including questionnaires, observations and interviews is employed to ensure the reliability and validity of the study. The results of the study show that the benefits of collaboration in writing lessons for students outweigh the drawbacks of using them. From the research results, some suggestions are given to use the collaboration more effectively.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH