Factors affecting Vietnamese consumers’ intention to continue using e-wallet: A case study of MoMo

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Bao Tran Tran Le, Minh Tuan Phung, Thanh Nguyen Phuong, Lac Thien Vo Tan, Minh Ly Pham Thi

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: VMOST Journal of Social Sciences and Humanities - D, 2024

Mô tả vật lý: tr.29

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 381216

MoMo stands as a leading e-wallet in Vietnam. Amidst the backdrop of intensified market competition, e-wallets are urged to transcend the reliance solely on sales promotions for user retention. This paper aims to investigate the key factors that elucidate the intention to continue using MoMo e-wallet services, which is essential for acquiring strategic insights that enable organizations to leverage their competitive advantages...
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH