Impact of religiosity on green purchase intention: A study of Vietnamese consumer

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Dinh Duc Minh, Dinh Minh Trang, Thu Thuy Nguyen

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: VMOST Journal of Social Sciences and Humanities - D, 2024

Mô tả vật lý: tr.45

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 381219

The purpose of this article is to apply the Norm Activation Model to examine the impacts of religious beliefs (intrinsic religiosity, extrinsic religiosity spirituality, karma belief) on green purchase intention. This is the first assessment on the impact of religious beliefs on the green purchase intention of Buddhist and nonreligious groups in Vietnam...
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH