Tạo động lực học tiếng Anh cho sinh viên ngành Giáo dục Mầm non, Trường Cao đẳng Sư phạm Kiên Giang

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Dung Lê

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.151

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 381387

Motivation, both intrinsic and extrinsic, is a factor in student success at every stage of educa-tion and teachers can play a key role in providing and encouraging that motivation in students, especially with English courses. However, all students are motivated differently and it takes time and effort to have a class filled with students who are enthusiastic about learning, hardworking and push themselves forward. The purpose of this article is to synthesize the theoretical basis of types of motivation and factors affecting the learning motivation of students majoring in Preschool Education at Kien Giang College of Education, from which the author proposes solutions to increase students' motivation to learn English.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH