Giải pháp thúc đẩy động lực học tiếng Anh của sinh viên tại Trường cao đẳng Việt-Đức Nghệ An

 1 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 5

Tác giả: Trường Cao, Cúc Hương Hoa, Văn Hạnh Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.157

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 381445

 It is the fact that learners’ motivation plays a significant role in the success of second language teaching in general and in the E-learning project and Learn at Vietnam-Germany college of Nghe An (VDC) in particular. Learners’ motivation, however, is a complex and multifaceted construct. As a result, this study is conducted to explore the main body of literature on learners’ motivation in the context of blendedlearning. It also aims to discuss the different types of motivation, some factors that affect learners’ motivation
  accordingly, the writers suggest some solutions in order to generate and maintain motivation for non-English majored students in the E-learning project and Learn at Vietnam-Germany college of Nghe An (VDC).
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH