Ứng dụng mô hình Lớp học đảo ngược trong dạy học môn Lý thuyết số cho sinh viên Khoa Sư phạm Trường Đại học Trà Vinh

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Minh Triển Phạm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.274

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 382724

The teaching method of “flipped classroom” is one of the blended learning approaches. In this article, we address several research findings by both domestic and international authors on the flipped classroom model. From these findings, we propose a process and the implementation of this teaching approach in online education at Hung Vuong University. The application of the “flipped classroom” model in online education demonstrates not only fostering active and engaging learning for students but also contributes to innovating teaching methods, enhancing learning efficiency, and aiding in the development of critical thinking as well as skills for learners.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH