Thực trạng phát triển vốn từ của trẻ 3 - 4 tuổi thông qua hoạt động trải nghiệm ở các trường mầm non tại thành phố Tuyên Quang

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Lan Vũ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.310

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 383328

Eveloping children’s vocabulary through experience is a dominant activity. Youth activities not only help children acquire knowledge about surrounding objects and phenomena, but also expand children’s vocabulary, concise and active vocabulary. In preschools in Tuyen Quang city today, teachers mainly only pay attention to developing children’s vocabulary through literature classes, storytelling or the surrounding environment... following the preschool education program but do not know how to take advantage of and promote the advantages of youth activities to develop children’s vocabulary. From that reality, this article presents the results of a survey of the current status of vocabulary development for 3-4 year old children through experiential activities in some kindergartens in Tuyen Quang city.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH