CONNECTING FORMATIVE ASSESSMENT AND INSTRUCTION BASED ON LEARNING OUTCOMES FOR BLENDED LEARNING MODEL IN HIGHER EDUCATION

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Duong Thu Hang Pham

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Khoa học Trường Đại học Sư phạm Hà Nội: Khoa học Giáo dục, 2019

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 383988

A key theme in contemporary higher education is how assessment can beconstructed so as to maximize opportunities for grownth and meaningful student learning.As each educational system measures learning through multiple and diverse assessments,including formative assessment. In addition, blended learning (B-learning) is developingrapidly in academic. It is one of the ‘hot’ trends of education. This paper shows theevidence to convince audiences that with learner – oriented approach, foscusing on learningoutcomes, there is a close and flexible connection between formative assessment andinstruction in B – learning modelDOI 10.18173/2354-1075.2019-0136
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH