Tổ chức trò chơi học tập theo hướng phát triển năng lực cho học sinh lớp 2 Trường Tiểu học, Trung học cơ sở, Trung học phổ thông IGC Tây Ninh trong dạy học chủ đề Số học

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Kim Ngọc Nguyễn, Văn Tiên Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.136

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 384415

The research objective of this article is to study the theory of learning games in the direction of developing students’ abilities and research the current situation of organizing learning games in the direction of developing students’ abilities at Primary School. School - Middle School - High School IGC Tay Ninh, from which the author proposes principles for designing and organizing learning games in the direction of developing capacity for 2nd grade students in teaching the topic of arithmetic, at the same time the author conducts pedagogical experiments to evaluate the effectiveness and feasibility of the proposal.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH