Hỗ trợ xã hội đối với học sinh dân tộc thiểu số ở Trường Phổ thông dân tộc nội trú, tiếp cận dưới góc độ chuyên ngành Công tác xã hội

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Quỳnh Na Cao, Huỳnh Bảo Ngọc Nguyễn, Thị Hải Lý Phạm, Thị Hằng Phùng, Huyền Trân Trần, Thị Lan Anh Trần

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.139

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 384431

 The study explores theoretical aspects of social support for ethnic minority students studying at Boarding Ethnic High Schools. This includes support related to material resources, nutrition, daily activities, healthcare, and health services
  academic and scientific research support
  psychosocial support
  information access
  and cultural engagement. The research also proposes various roles for school social workers in assisting ethnic minority students in Boarding Ethnic High Schools, involving tasks such as assessing needs, providing guidance and direction, connecting resources, and advocating for the rights and benefits of students.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH