Một số vấn đề lý luận và thực tiễn về thiết kế các phương tiện hỗ trợ dạy học kỹ năng hát cho sinh viên ngành Giáo dục mầm non

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Long Mỹ Chế, Quang Lộc Đặng, Thị Minh Xuân Lê, Văn Tuyên Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.186

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 384603

In the context of innovating curriculum content, teaching methods and forms, converting from face-to-face teaching to online teaching, combining face-to-face and online teaching... arises some issues related to supporting facilities for teaching singing skills to students majoring in Early Childhood Education. This article explores some theoretical and practical issues on designing supporting facilities for teaching singing skills to students majoring in Early Childhood Education, and on that basis proposing to design a number of supporting facilities for teaching singing skills to students majoring in Early Childhood Education at the college level.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH