Phát triển năng lực tư duy và lập luận toán học cho học sinh thông qua dạy học Chủ đề “Lượng giác” ở lớp 11

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Anh Tuấn Phạm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.39

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 386504

Developing mathematical thinking as well as reasoning ability for students in learning is extremely important and is also one of the issues that need to be researched to contribute to realizing the educational goals of the general math program. 2018. Mathematics is a subject with good conditions to train and develop students’ thinking and reasoning abilities, one of the 5 specific competencies included in the general education curriculum of Mathematics 2018. The article clarifies the manifestations of mathematical thinking and reasoning capacity and proposes teaching organization measures to develop students’ mathematical thinking and reasoning capacity through teaching the topic “ Trigonometry” in grade 11.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH