Sử dụng các nghịch lý Vật lí vui trong giảng dạy Vật lí ở trường trung học phổ thông

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Thu Thủy Lê

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.45

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 386536

According to the trend of building an innovative education system, teachers must undergo changes to enhance themselves and meet new requirements, ensuring the comprehensive education of students in accordance with the demands of the innovation era. With the research topic “Using fun physics paradoxes in high school physics teaching,” I hope to bring a wealth of knowledge and practical experience to contribute to the formation and development of students’ qualities, laying the groundwork for students to confidently step into future work life. To provide students with ample opportunities to implement physics actions, we should integrate various teaching methods and tools to engage the entire class, including the use of fun physics paradoxes. Incorporating knowledge of physics through entertaining paradoxes allows students to have moments of relaxed activity, reducing stress while ensuring effective learning.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH