Vận dụng mô hình lớp học đảo ngược trong dạy học phần Thực hành tiếng Việt cho học sinh lớp 11

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Hương Đậu

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.48

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 386716

 Teaching according to the flipped classroom model is one of the blended learning methods that combines e-learning with traditional teaching methods. This is also considered an innovative form of blended learning with many advantages aimed at fostering students’ creativity and proactivity in learning. By implementing this teaching model in the Practical Vietnamese class for 11th-grade students, we expect to initially provide students with Vietnamese language theories. Teachers will dedicate more time in class to guide students in practical exercises, applying concepts with a high level of proficiency. With flexibility in time and space, the flipped classroom model is carried out in three steps: before, during, and after class
  this will enhance the overall knowledge accumulation and practical skills in Vietnamese.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH