Cải thiện khả năng nghe hiểu tiếng Anh của sinh viên Trường Đại học Luật, Đại học Quốc gia Hà Nội thông qua kỹ thuật nghe chép chính tả

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Như Quỳnh Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.147

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 388027

This study aimed to examine how dictation can help students improve their listening comprehension as well as the challenges they face and how they feel about using dictation to do so. The study uses tests and questionnaires as well as teaching diaries and interviews. According to the research results, listening comprehension has improved significantly and the majority of students appreciate dictation. Additionally, it is believed that the listener, real-life context, speaker, linguistic features, and content are all factors that contribute to students’ difficulty in developing listening skills through reading spelling skills. In order to support students and teachers in implementing new methods of learning and teaching English, some methods are proposed in teaching English to learners.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH