CARRYING OUT THE COURSE OF VIETNAMESE SOCIO - ECONOMIC GEOGRAPHY THROUGH PROJECT-BASED LEARNING

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Chi Tham Trinh

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Khoa học Trường Đại học Sư phạm Hà Nội: Khoa học Giáo dục, 2019

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 388637

This study analyzes the results of teaching and learning the course of Vietnamesesocio – economic Geography through the project. The research results are based onpedagogical experiment, interview and observation in order to collect enough data for theresearch. The research results have presented 04 steps and effectiveness in carrying out thecourse of Vietnamese socio – economic Geography through project – based learning.Thereby, a number of solutions are also proposed in relation to changing students’awareness and providing more help in order to promote teaching and learning the coursethrough the project more effectively.DOI 10.18173/2354-1075.2019-0132
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH