Định hướng xây dựng chương trình tích hợp hoàn thiện văn hóa phổ thông và đào tạo nghề góp phần thực hiện phân luồng học sinh sau trung học cơ sở

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Minh Tuấn Nguyễn, Trung Dũng Nguyễn, Yên Thắng Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.205

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 388649

On the basis of learning about integration, integrated programs and integrated teaching, the research team has come up with perspectives and processes/methods for building popular cultural and vocational training programs for students after secondary schools. The integrated program is built on the basis of taking the continuing educaton program at the high school level as the foundation, integrating the content and knowledge of the subjects/modules of the intermediate training program. Content/knowledge integrated into the subjects of the high school continuing education program will reduce the duration of subjects/vocational modules, avoiding the situation where students have to relearn learned knowledge, wasting their time, which is ineffective in the training process.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH