Nâng cao năng lực tự học, tự nghiên cứu cho đội ngũ giảng viên tại Trung tâm Giáo dục Quốc phòng và An ninh, Đại học Thái Nguyên

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Đức Quỳnh Phạm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.359

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 390747

The 4.0 industrial revolution is bringing profound changes to the education system in terms of learning environment, teaching methods and the role of teachers every day and every hour. Requirements for improving training quality require lecturers to further improve their qualifications and capabilities to meet the needs of society and the requirements of education 4.0. To improve their professional qualifications to meet that requirement, the teaching staff must constantly improve their self-study and self-research capacity. Fostering the capacity for self-study and self-research is considered a regular and inevitable job, a mandatory requirement for current lecturers because the only way to self-study and build knowledge is in many ways and ways. Different lecturers can compensate for the lack of scientific knowledge about social life so that they can gain confidence in life and work using their own comprehensive abilities.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH