Đa dạng hóa các hoạt động trước khi nghe nhằm nâng cao khả năng nghe hiểu của sinh viên không chuyên tiếng Anh tại Trường Đại học Văn hóa Hà Nội

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thanh Tâm Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.55

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 391681

This study investigates the diversification of pre-listening activities to improve the listening skill for English non-major students. A mixed-method approach with the instruments including questionnaires, observations and interviews is employed to ensure the reliability and validity of the study. The results of the study show that the diversification of pre-listening activities helps students improve their listening comprehension as well as reduce stress during the listening lesson. Students become more active and participate more effectively in tasks at the subsequent stages of the lesson. From the research results, some suggestions are given for a better teaching and learning.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH