TRAINING PRE-SERVICE TEACHER COMPETENCE TO INTEGRATE INTERDISCIPLINARY KNOWLEDGE TO SOLVE PROBLEMS IN PRACTICE THROUGH THE INTEGRATED TOPIC IN GENERAL PHYSICS MODULE

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thi Kiem Thu Tran

Ngôn ngữ: Vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Khoa học Trường Đại học Sư phạm Hà Nội: Khoa học Giáo dục 2019

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 392792

In higher education, it is essential to change teaching method toward the learnercentered orientation. Teaching through topics with practical content is one of the preferredoptions today. Problems in real-life contain complex elements that are almost impossible toexplain by just one subject. The paper presents the method of organizing thematic teachingto foster pedagogical students' ability to integrate interdisciplinary knowledge so that theycan explain practical problems based on evidence and scientific foundations in the GeneralPhysics teaching process.DOI: 10.18173/2354-1075.2019-0147
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH