Phát triển vốn từ cho trẻ mẫu giáo 3-4 tuổi thông qua đồng dao tại một số trường mầm non tỉnh Bình Dương

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Ngọc Tâm Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.144

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 393284

 The most interesting point of the nursery rhyme is the cheerfulness and humor in the language and way of speaking. Epecifically, repetitive speech, or circular speech based on rhyming or a type of speech that has a melody but is obscure or has no meaning. It can be said that although the language used in nursery rhymes is simple, rustic, innocent and does not have high value in meaning, it is suitable for children’s way of speaking, thinking and psychological characteristics to help them to harmonize into the world around them, satisfying their need for play, thereby helping to develop language, especially enriching children’s vocabulary. In this article, the author analyzes: (1) The vocabulary characteristics of 3-4 year old MG children
  (2) The role of nursery rhymes in the vocabulary development of 3 - 4 year old children
  (3) Current status and proposed measures to develop vocabulary for MG children 3 - 4 years old through nursery rhymes.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH