How to grab them by the E.A.R? - Improving students' motivation in listening classes

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Le Bao Ngoc Nguyen, Doan Thu Tran

Ngôn ngữ: Vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Khoa học Trường Đại học Sư phạm Thành phố Hồ Chí Minh , 2019

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 400178

In mixed-level English classes, the differences in students' proficiency pose huge challenges for teachers. Surveys at intensive listening classes at International University show that over 40% of the students require multiple times of listening. Meanwhile, the rest find 1 or 2 times sufficient and thus feel demotivated with every repetition of the listening passage. To increase students' motivation for the third time of listening, we propose a strategy called E.A.R: Extension and Rewards. 130 students participate in this mixed-method research. The research shows E.A.R has positive results and can also be applied in other skill classes.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH