Hiệu quả sử dụng hình thức kể chuyện như một kỹ thuật kích thích sinh viên học từ vựng qua hoạt động khởi động trong lớp dạy ngôn ngữ tiếng Anh

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Hồng Pho Ngô

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.46

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 402231

Storytelling plays an important role in language development. Stories are motivating, challenging and great fun for learners. In particular, storytelling is a fantastic tool for teaching vocabulary to English language learners. Using stories enables the teacher to introduce or revise vocabulary by exposing learners to language in varied, memorable and familiar contexts, which will enrich their vocabulary and gradually enter their own speech. The paper focuses on the benefits of the use of the storytelling approach to help learners improve their vocabulary through a warm-up activity in the classroom.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH