Khảo sát sở thích và năng lực đọc hiểu văn bản tiếng Anh trên máy và trên giấy in của sinh viên Trường Đại học Khoa học Xã hội và Nhân văn, Đại học Quốc gia Hà Nội

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Chinh Lê

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.52

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 402399

In Vietnam’s evolving educational landscape, the integration of technology in English language learning has become increasingly prevalent. This study aims to provide a thorough examination of Vietnamese students’ English reading proficiency, comparing the effectiveness of reading on computers versus traditional printed books. Through a mixed-methods approach, incorporating statistical analysis, and empirical evidence, this article explores various facets of reading proficiency, including comprehension, retention, and preferences. The findings reveal nuanced differences between reading formats, with implications for pedagogical practices and literacy initiatives in Vietnam.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH