Nghiên cứu nhu cầu sử dụng TikTok để tăng cường kỹ năng viết bài thi đánh giá năng lực tiếng Trung tại Việt Nam

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Huỳnh Diệu Thảo Lại, Khánh Toàn Lý, Thị Mai Hương Nguyễn, Thủy Tiên Nguyễn, Quỳnh Chi Phạm, Thu Minh Trần

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.139

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 402733

In today’s information age, the appearance of TikTok and many popular social networks has dramatically impacted users’ foreign language learning process. With many users and diverse video stores, TikTok has become a platform with great potential for development in general education and Chinese language learning in particular. The article analyzes the need to use TikTok to enhance HSK Writing skills in Vietnam through aquestionnaire survey, proposing ways to use this platform to improve the quality of HSK Writing skills of learners in Vietnam.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH