Áp dụng bản đồ tư duy giúp học sinh lớp 6 cải thiện kĩ năng viết tiếng Anh

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Công Đạt Dương, Thị Phượng Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.52

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 405263

 This study aims to improve writing skills for 6th grade students. The study applies mind maps in pre-writing and post-writing in order to help students have clear, coherent, meaningful writing orientation... The research was conducted for 3 months during the 2023 - 2024 school year at Middle SchoolResearch results showed that, after 3 months of applying mind maps in teaching writing skills, more than 90% of students have positive and very positive attitudes towards activities in writing lessons
  and more than 90% of students said that their writing ability improved.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH