Sử dụng kỹ thuật dạy học KWL vào dạy học đọc hiểu văn bản cho học sinh lớp 4 theo hướng phát triển năng lực

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Bạc Thùy Linh, Thị Lệ Tâm Đặng

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.45

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 405543

Reading comprehension is a skill that represents the goal of reading activities. Learning is a skill related to thinking and perception. Whether or not reading text is interesting to students depends on the organization of reading comprehension activities. KWL is an active teaching technique that has many advantages in teaching Vietnamese in general and teaching reading comprehension in grade 4 in particular. During the process of researching and understanding the KWL technique, we found that this technique is very suitable for teaching reading comprehension in elementary schools. However, the effective use of these techniques depends on the lesson content, students’ level and the teacher’s creativity.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH