Vận dụng dạy học giải quyết vấn đề theo tiếp cận PISA trong dạy học chương “Động lượng” Vật lí lớp 10 trung học phổ thông

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Cẩm Huệ Bùi, Thị Thùy Dung Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Tạp chí Thiết bị Giáo dục, 2024

Mô tả vật lý: tr.105

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 405679

Teaching problem solving according to the PISA approach is a teaching method that focuses on developing students’ abilities in problem solving, critical thinking and creativity. The article has built the theoretical basis of the problem-solving teaching method and the process of organizing and designing the teaching of the chapter “Momentum” according to the PISA approach, Physics grade 10 in high school.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH